Jag längtar.

Jag längtar till váren. Det är helt sjukt vad jag längtar till váren.
Sol, värme, skogspromenader, sitta i trädgarden, träna!
Varför inte börja träna nu dá, kanske ni undrar...?
För att jag har inte nágon som helst energi till det.
Jag är sa trött! Jag sover till 12 pa dagarna, gár och lägger mej vid 12 tiden.
ändá är jag sá trött!!
Behöver sol och värme för att fungera.
Sá har det alltid varit. Kommer alltid att bli. Ni som känner mej vet.
Ni vet hur jag blir pá váren! Som en ny människa!
Kreativiteten flödar och jag är nästan alltid pá bra humör!
Det är sá nära nu. Sá nära.

Annars sá vill jag säga grattis till Scheeeeenniii, som fyller gammeltant idag! :D

Ska nog átergá till pokern nu.
Rienk är och tränar, Lycan ligger utslagen pá soffan med "Will & Grace" pa teven.
Sá jag ska nog átergá till pokern..

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0