Helnatt i Tyskland!

Ja, det var en...ehm..intressant natt!!
Vilken skillnad det är att vara spiknykter när man e pa ett sant ställe emot inte sa nykter...
Hela dagen hade varit bajs och jag var inte alls pa bra humör!
Brak mellan mej och Rienk lag i luften, och det blev inte bättre av att han va sa jävla väck!
Men det löste sej, söt som han är : )
GRYM musik!!
Dansade massa! yummie!!
Höll mej till vatten heeeela natten lang, eftersom jag var den som fick köra iaf, efter mycket om och men.
Jannika och Marcel var dom sa först att dom skulle dit, och dom ville ha med mej och Rienk.
Sen slutade det med efter att ryktet spred sej att vi var 4 fullsatta bilar! Riktigt skoj med massa folk man kände!
Rienks kusin hamnade utanför kassorna typ..vid halv tre eller nat pa nagot konstigt vänster, sa han kom inte in igen! hahaha, sa han fick sta och vänta pa oss till kl 05 när vi beslutade oss att röra oss hemat! Stackarn :P
Sahär i efterhand sa önskar jag att jag va pa bättre humör och lite mer avslappnad..
Men men, inget att göra at nu. Allt gick bra, allt var lugnt och sansat..
Inget brak nagonstans, och det var grymt skönt.
Nu ska jag ta mej en välförtjänt dusch!
Tjohopp!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0