En dag hemma


Ställde väckarklockan pa 10.30 idag, men ända sa väckte Lycan mej kl 12. *suck*
Man blir ju sa seg av att sova som jag gör! Phu!
Men jag har iaf städat trädgarden fran hundbajs, satt igang en maskin tvätt, förberett disken och snart ska jag ta en dusch innan jag sätter igang med dagens middag; köttfärssas.
Det blir en dag hemma idag. Lycan gillar det nog inte, men det behövs!
Fast kaffe hos syrran e ju aldrig fel...
Far nog bli en kopp eller tva imorron : )

Sitter och slösurfar pa facebook.
Ska nog ta ett party poker eller tva innan disk och dusch.
Känner mej sa satans slö sa jag nästan skäms! Bah!
Men men, vad ska jag göra?
Ge mej ett jobb sa ska ni fa se pa nagon med energi!
Neeeej juste...maste kunna prata holländska först ja, attans. En liten töntig detalj som jag glömde.
Önskar jag kunde bidra med pengar. Men nu är dom slut.
Har haft pengar sen augusti, men nu e dom slut slut slut.
Har hallt i dom väldans bra maste jag säga!
Sa nu far vi leva pa Karln min och det kommer ga alldeles utmärkt!
Men det e ju inte lika kul som när bada tjänar pengar sa man kan göra lite fler roliga saker.
Well well. Kommer ju inte vara sa for ever, sa det e helt ok! :D

blargh...disken..

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0