Alltid samma sak.

Blir sa trött pa mej själv.
Det räcker med nagot litet, nagot ord som hamnar fel sa är hela min dag förstörd.
Kan inte släppa det, och fortsätter snurra vidare pa den traden.
Allt jag gör är fel och jag trycker ner mej själv djupare och djupare ner i träsket där mitt självförtroende har druknat för manga manga ar sedan.
Varför kan jag inte bara berätta vad det är som gör mej grinig och irriterad?!
Nej, men da tycker han säkert att jag e knäpp, bli grinig för en san sak...
Ist haller jag tyst, och far honom och tro att det är hans fel. Men det är det ju verkligen inte!
Försöker säga det till honom..men det later inte sa trovärdigt kanske..
Det är verkligen bara jag, som vanligt.
Dessutom har jag en finne lika stor som Holland i min ansikte. Sa jävla fräscht, ikväll när man ska ut och dansa och allt.
Varför kan jag inte bara slappna av och go with the flow?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men....berätta för honom...och berätta varför du har så svårt att berätta!!!
Det är så lätt bara man kommer igång ju!Du vinner mycket på det...
Fan är finnen lika stor som Holland?????? Vad gör han i ditt ansikte?? Bomba fanskapet!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-26 @ 23:09:19
Postat av: babbi

oooops...glömde fylla i mitt namn hahaha...

2008-01-26 @ 23:10:01

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0