2007!

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade fran mitt ex och bodde med 2 tjejpolare!
Jag la mitt svenska liv pa hyllan och flyttade till Holland!
Jag skaffade min första hund!

Dog någon i din närhet?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Italien, Finland, Holland, Tyskland, Danmark & Sverige.

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
11;e Maj, da jag träffade min drömprins!
16;e Juli, för da fick jag träffa min prins igen efter 2 langa manader!
1;a September, det satte jag som flyttdatum till alla.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Everything- Michael Buble
Umberella- Rihanna
We dont care- Audio Bullys

Blev du kär under 2007?
Oj oj oj! Du Anar inte!!!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Kanske om det inte var sa turbulent..
Jag gillar heller inte att sara dom jag bryr mej om..

Tre ord som sammanfattar året?
Holland, Kärlek & Förändring.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Rienk saklart, min hunk till Karl! men sen alla hans vänner som snabbt blev mina vänner.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0