Världens längsta lista??

Hittade en jättelång lista i Amys blogg, den kommer hålla mej sysselsatt en stund!

Ditt namn? - Jonna
Är du snygg? - Har cirka en dag i veckan då jag känner mej snygg!
Födelseår? - 85
Ditt födelseställe? - Södermalm i underbara Stockholm.
Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Rakhyvel.
Spelar du något instrument? - Gitarr samt sjunger.
Dina första tankar när du vaknar? - Bara znooza en gång...
Är du hungrig? - Typ jämt, ja.
Vart befinner du dig just nu? - I datorrummet, hemma.
Vart bor du? - Dalfsen/Holland.
Är du bra på? - Ehm. På att äta, laga mat, njuta av solen. Jag är även bra på att dansa hela natten lång eller vara ute och gå med min vovve.
Är du kåt? - haha, alltid! Min karl e ju en hunk så! : )
Är du singel? - Nej nej. Inte sen 2001 eller nåt sånt...
Vad heter din morfar och mormor? - Carl-Erik och Karin. Morfar dock död..
Vilket land kommer du ifrån? - Sverige.
Din mobiltelefon? - Är ganska tyst utav sej. Fylld med bilder och sms som jag inte kan kasta!
Låt just nu? - Ride the wind to me.
Är du sexig? - Nej, inte förrns jag börjat träna och ser resultat.
Antal timmar sömn inatt? - Ca 9.
Vem är snyggast? - Rienk!
Vem vet mest om dig? - Ausa & Pajas!
Vem vet du mest om? - Ehm, det e nog dom ovan tror jag.
Vad vill du ha just nu? - Vår, massor av pengar, ett jobb, en resa eller 5, att Lycan lyssnar på hundkursen.
Höger eller Vänsterhänt? - Höger.
Språk? - Svenska, engelska, holländska.
Vilka sjukdomar har du? - En dålig rygg samt huvudvärk.
Ditt mål i livet? - Bli rik, skaffa en rottweiler, få 2 söta barn, gifta mej med min älskling, jobba med något jag tycker om.
Sängdags? - I veckorna vid 22.30. På helgerna....ehm...sent!
Rädd för? - ensamhet, spindlar, trappor i mörkret.
Har du körkort? - Jajamensan.
Vilka cigg gillar du mest? - Camel.
Brukar du svara på kontaktannonser? - Seva?
Äger du några vapen? - Vi  har ett luftgevär! Ehm...och en stilettkniv samt butterfly.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Vet inte. Men syster tyckte jag skulle heta Olga!! TACK!
Pepsi eller Coca cola? - Cola!
McDonalds el. Burger King? - Donkan.
Mjölk i kaffet? - Ja, massor!
Röker du? - Varje dag.
Sjunger du? - Ja, speciellt när jag diskar.
Duschar du dagligen? - Ja, oftast.
Den starkaste du vet? - Rienk är stark!
Vill du gå högskola? - Näää...skola e inte min grej.
Vill du gifta dig? - Jaaa!
Är du en hälsogeek? - Nej hua. Jag VILL vara, men det går inte så bra.
Kommer du överens med dina föräldrar? - Med Pappa, ja! Med mamma, ehm...njaeeee.....heh..ehm..
Din hårfärg och frisyr? - Mörkbrunt, etapp.Typ axellångt.
Skorna du hade på dig idag? - Gnuttisarna. Mina håriga tofflor.
Kläder du hade på dig idag? - Har fortfarande morgonrock på mej!
Favoritfärg på kläder? - Svart, grönt, vitt, mörklila.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Fler heta jeans. Nya toppar är aldrig fel!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Just nu, 0:-
Väska just nu? - Använder inte väska nu när det e kallt ute, då har jag vinterjacka med massa bra fickor.
Tatueringar du har? - Tre.
Piercingar du har? - Bara vanliga hål i öronen, tråkmåns som jag e.
Har du glasögon? - Nej nej.
Hur ser din plånbok ut? - Snyggt brun med en silverdetalj. Riktigt snygg faktiskt!
Din perfekta Pizza? - Kyckling, champinjoner och kebabsås!
Randigt, rutigt eller blommigt? - Randigt.
Favoritårstid? - Vår och sommar.
Favoritmat och dryck? - Kyckling, vatten eller cola.
Favoritdjur? - Lycan, mitt lilla Staffordmonster.
Favoritparfym? - På mej själv, Lacoste. På honom, Ralph Lauren eller Armani.
Favoritämne i skolan? - Det var nog musik.
Favoritsysselsättning? - Träna vovven, umgås med min karl, rita, skriva, kolla film, träffa vänner.
Favoritbyxor? - Heta jeans!
Favoritartist/grupp? - Ozzy är och förblir min favorit.
Gillar du när det åskar? - Jadå, sålänge jag inte är själv.
Vad är syftet för ?nej?? - Nej är alltid ett nej.
När ska du festa nästa gång? - Troligen nästa helg!
Vad köpte du senast? - Oj, vi storhandlade sist. Så massa mat och dryck.
Hur mycket pengar har du? - Ca 20 kr.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Har ingen hemtelefon.
Hur svarar du i mobilen? - "Helluuu"
Vem ringde du senast? - Nickan.
Senast kramat? - Amanda.
Senast pussat? - Amanda.
Senast hånglat med? - Rienk!
Sov du ensam inatt? - Nej nej. Alltid med min underbara.
Vem sov du hos senast? - Senast jag inte sov hemma...ehm..Oktober, hos mamma och pappa.
Vem sov hos dig senast? - Amanda.
Varit på dejt den senaste månaden? - Varje dag.
Blivit slagen den senaste månaden? - Nej nej. Inte ens i tvspel.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - Rienk!
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Öppnade dörren för syster och Amanda.
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Började med den här långa långa listan..
Det sista du sa högt? - Något till Amanda.
Det senaste någon sa till dig? - Amanda sa att hon ville gå och leka i lekparken.
Vad ha du druckit idag? - Mjölk.
Vad var det senaste du åt? - Kellogs flingor. Dom med choklad.
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Blå.
Vad är det för väder hos dig nu? - Solsken, blå himmel och ca 10 grader varmt.
Godaste glassmaken? - Choklad, Jordgubb och Blåbär. Helst tillsammans!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - absolut!
Sover du tungt? - Njae...Ibland.
Drömmer du mardrömmar? - Det var ett tag sen nu.
Trivs du med ditt jobb? - Hehe, jorå!
Favoritklädsel? - Jeans, top, läderjacka och boots/eller högklackade stövlar.
Vad ser du om du tittar till höger? - Min vovves stora bur, full med filtar.
Vad gör dig glad just nu? - Solen, Rienk, Lycan.
Vad ska du göra härnäst? - Gå iväg med barn och vovve till lekplatsen.
Humör just nu? - Seg som få...Humöret e väl ganska segt det med.
Favoritgodis? - Salt och surt. Ibland lite sött..
Sommarplaner? - Lära Lycan att tycka om vatten. Åka till sverige. Sola, bada, grilla, njuta!
Hur många kuddar sover du med? - En.
Morgon eller nattmänniska? - Jag är nog lite av båda.
Vad är viktigast för dig? - Rienk + Lycan, vänner, familjen.
Är du kittlig? - Jajamensan.
Snarkar du? - bara om jag är riktigt förkyld.
Stjärntecken? - Oxe.
Äckligaste insekten? - Typ alla!!
Stökigt el välstädat? - Välstädat.
Längtar du mest efter just nu? - Våren.
Vad hatar du mest just nu? - Min onda rygg.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Nej nej.
Vad väntar dig om 10 år? - Tror jag kommer vara lycklig.
Vad luktar du nu? - Inte så mycket...
Saknar du någon nu? - Pappa, Pajas, Ausa, Nikke, Kim, Alex, Anna, Schennie, Mysan, m.fl.
Använder du icq eller msn? - Msn.
När fick du senast en present? - Kommer inte ihåg.
Har du några högklackade skor? - Jomvenvisst.
Har du blivit hotad via telefon? - Jajamen.
Goth eller pop? - Ehm...Pop...kanske..
Vill du ha barn? - Ja. 2 stycken.
Hur ofta loggar du in på helgon? - Nästan varje dag.
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ja, för i år ska jag faktiskt fira den!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - Ja.
Har du rakat dina ben någon gång? - Men ja!
Skulle du kunna ha silikonbröst? - Ja, faktiskt! Efter att jag fått barn kanske.
Jag älskar? - Väldigt mycket och väldigt många.
Jag hatar? - Ensamhet, att vara pank, vinterhalvåret.
Är du snäll? - Ofta.
Är du blyg? - Ja...ganska ofta.
Tycker du att du har fin dialekt? - Sthlmska, det e fint det!
Ögonfärg? - Grön.
Syskon och deras ålder? - Jennie 33, Jocke 32, Jannika 27. Plus "brorsan" Nikke på 43.
Favoritdag i veckan? Lördag!
Hårfrisör? -  Svärmor! ; )
Klädaffär? - H&M, plus en jag inte kommer på vad den heter...ehm...
Skola? - Nej nej.
Klass? - Nej nej.
Tycker du om fester? - Såklart! Sålänge stämningen är positiv och bra!
Tycker folk du är snygg? - Frågar du mej?
Är du en gottegris? - mjooorå...
Är du modig? - Kan jag inte påstå.
När drack du sprit senast? - Oj...Sprit?! Det var typ...6 eller 7 månader sen!
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej Nej.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - Ingen.
Har du bråkat med någon idag? - Nej Nej, det är bara 9.30 på morgonen!
Röker du? - Varje dag.
Dricker du alkohol? - Iiiinte ofta alls.
Tar du droger? - käkade faktiskt space cake igår!
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - Japps.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - skoltid?! Nej...
Vad har du för planer till helgen? - Party party kanske?
Gillar du dokumentärer? - Jomenvisst.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - Det är bra som det är.
Cigaretter då? - Det är också okej som det är.
Borde man få röka på pubar? - Njae...vet inte...Speciell avdelning iaf, så man slipper gå ut.
Är du sugen på något nu? - Vatten!! Törstig som en gnu...
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? - Nej nej. Finns inga papperskorgar i Holland!
Är 50 cent bra? - Blä!
Har du kvar dina barndomsskivor? - ehm...Jag har kvar den första skivan jag köpte...
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Ja!
Det bästa? - Nära och kära, somrar, värme, god mat, sthlms skärgård, resa.
Det värsta? - Saknad och ensamhet
Min dröm i livet? - Att bli fotograf. Eller jobba med djur. Och bli rik såklart.
Rekommendera en låt? - Ride the wind to me, med Julie Miller.
En film? - Lord of the rings 1,2,3, Pirates of the C, 1,2,3, The Goonies, Dirty Dancing, Men in tights, Finding Nemo m.fl.
Vem får en kram? - Rienk!
Vem får en puss? - Rienk! Och Lycan såklart.
Brukar du läsa horoskop? - Ja.
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider.
Kan du baka bullar? - Kan jag säkert om jag skulle prova.
Bläck eller blyerts? - Rita med blyerts, skriva med bläck
Sängstorlek? - 160cm
Müsli eller corn flakes? - Cornflakes.
Vad åt du till frukost? - Cornflakes.
Hur ser du ut idag? - Just nu? Oborstat hår, dålig hy, gammalt smink.
Nästa mål i ditt liv? - Fixa ett jobb.
Vad såg du senast på tv? - Barnprogram. (Amanda kollar)
Vem såg dig senast naken? - Rienk.
Vem såg du senast naken? - Rienk. Yummie!
Har du besökt Pajala? - Nope.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Det är nog bara ost och smör på den mackan...Och brödet är rostat!
Tycker du om din pappa? - Han e BÄST!!
Ger du pengar till lodisar? - Det var länge sen...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0