Världens bästa moster?

Nej hua, det var verkligen att överdriva!!
Men jag är nog en ganska ok moster iaf. Även om jag e lite för trött och har lite för lite tålamod kanske.
Äsch, petitesser!
Idag efter att jag städat och tvättat tog jag Amanda till lekparken. BoOOOOoOOOring! Tyckte jag..heh..
Men hon gilla det, så what tha fuck.
Sen cykla vi till ett ställe där dom har massa djur som man kan titta på, och klappa på.
Massa kaniner, getter, får, marsvin, en åsna och en massa fåglar.
Det var mysigt! Och nu vill Amanda ha ett marsvin! hihi, ja e oskyldig!! *nooooot*
Först ville hon ha en hamster, men OH MY GOD vilket tråkigt djur! Så jag intala henne att marsvin e mycket roligare.
Hehe, undrar om Jannika blir glad på mej! : )

Seg kväll ikväll tror jag. Slapp och slö framför teven.
Osså självklart den dagliga patiensduellen över msn med Ausa! haha
Vi brukar la hinna med en sisådär 20 matcher eller nåt på en kväll! Om det inte e fredag, då blir det närmare 50 ibland! Vi e inte alls beroende, neeejdå, inte vi inte! *harkel harkel*

Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0