Stolt matte!


Igår var det hundkurs.
Vi var förberedda på en helveteskväll igen, som förra gången!
Den här gången gick vi inte in i samlings/fika rummet, för Lycan blir ju tokig när han inte får hälsa på alla hundar.
Så vi stod utanför, och jag tror det var en bra ide!
Sen började vi, och Lycan lyssnade!! Han hade ögonkontakt med mej typ hela tiden!!
Helt sjukt!! Jag blev så överraskad!
Ok, det var inte helt 100, han försökte några ggr att gå till dom andra hundarna, men god damn vilken skillnad!!
Tränaren sa att det var STOR skillnad, att det märktes att jag tränat honom hemma.
Själv undra jag om han hade feber eller nåt...
Och ju gladare jag blev, desto bättre lyssna han! Haha, helt galet!
Det gick åt MYCKET godis, men det var det så himla värt! hihi
Så stolt över min lilla knackworst! Wiii!



Idag regnar det. Amanda ligger i min soffa och kollar på tv.
Lycan ligger och snarkar brevid. Orka göra någonting idag?!
Ok om det var sol ute...men nu? Neeee....
Blir nog en slö dag!
En dusch blir det till att börja med, kanske känner jag mej piggare efter den...

Znark!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad han är duktig :D
Undra om det finns kurser för hopplösa katter?

2008-02-26 @ 10:28:54
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0