Överraskad!

I fredags fick jag lön, så vi passade på att fylla på kyl och frys ganska rejält!
Med 10 euro kvar på fickan åkte vi hem och var lite smått frustrerade att vi inte har några pengar i helgen att göra nåt skoj för!
Man kommer inte långt på 10 euro!
I lördags efter en långpromenad i skogen med Lycan och hans polare Chef så cykla vi till centrum för att kolla Rienks konto. Man vet ju aldrig om nåt har kommit in, skattepengar eller tidig lön kanske...
Vi trodde inte att det fanns något, men jooohodå!
200 euro från skatteverket hade kommit, och säkert legat där ett par dagar då vi trott vi varit panka! haha
Så jävla najs!! En bra dag!
Vi åkte direkt till Zwolle. Jag har aldrig varit på en coffeeshop, så Rienk skulle visa mej en.
Kan ju inte bo i Holland utan att besöka en Coffeeshop juh!
Hehe, ganska så kul. Menytavlor med hasch och gräs, ser rätt sjukt ut om man kommer från Moralsverige som jag gör!
Vi köpte faktiskt 2 bitar spacecake! Hahaha! Man måste ju prova!
Tro nu inte att jag har flyttat till rökats paradis och blivit en junkie som blossar varje dag och käkar spacecake hela dagarna!!
Nej nej.
Vi köpte 2 bitar att ha till söndag. För att ha en riiiktigt seg lazy sunday! haha
Det var roligt. Vi kolla på Goonies, käka kaka och slappa på soffan hela dagen.
Vi åt väldigt mycket oxå! haha, oväntat.
Vi somnade sisådär vid 5...kanske...vakna vid 9...Rienk sov nog mer än mej då han fick äta mer kaka än mej :P
När vi inte sov eller åt så låg vi mest och garvade åt allting. Filmen, oss själva och Lycan.
Man blir väldigt fnittrig och skrattig av kaka! Iaf vi.
Well, nu har jag provat det!
Absolut inget jag skulle vilja göra ofta. Man blir mest bara trött och hungrig!
Och jag förstår verkligen inte folk som röker skiten varje dag typ 4 ggr per dag!
gah, nej nej nej. Inget för mej!
Jag blir hellre hög på riktigt god mat ist! MmmMmm!

Nu ska jag klä på mej så jag kan ta Amanda till någon lekplats och gunga : )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0