Koder! Gah!

Jag vill ändra design pa min blogg!
Trodde jag hade iaf lite koll, men GAH!
Förstar ingenting!
Vill ha personliga bilder och grejjer, men icke. Har ingen som helst aning om hur man gör!
Bah! Irriterande. Jag vill ju kunna allt. Suck.
Well.

Idag är jag trött!
Idag är det dimmigt och kallt ute.
Jag som blivit bortskämd med sol och 15 grader varmt nu sen i söndags!
Jaja. Bara att bita ihop och klä sej varmt. Snart är varen här pa riktigt!

Maste ha nagot att äta. Nu, pa en gang.
Sadär, rostade mackor med ost och till det, ett glas iskall mjölk!
Mjölk e underskattat! Alla borde dricka mer mjölk! Nyttigt och gott! Mumma!

Igar började jag träna med Lycan, det som vi lärde oss pa hundkursen.
Vilken skillnad!! Han gick jättefint i kopplet och han kom varje gang jag ropa när han var lös!
Visst, inget var perfekt, men vi har varit pa en lektion sa.
Just nu ligger han och storsnarkar pa soffan! Sötnosen!

Ska till mataffärn idag och prata jobb med en kille.
Nervigt, da jag maste ga själv. Har ingen tolk att ta med mej!
Bara att halla tummarna, och tungan rätt i mun!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0