Hundj***l!

Fy fan sa lack jag blir!
Var pa hundkurs ikväll, och Lycan var VILD!!
Han ville bara leka, leka, leka!!
Han brydde sej inte om godis eller leksak. Spelade ingen roll vad jag gjorde..
Dom andra hundarna var ju SA mycket roligare än trakiga matte, även fast fickan var proppad med godis!
Stark e han oxa! Har nästan skärsar i händer av kopplet!
Hemma lyssnar han jättebra, saklart!
Pa kvällarna har vi honom lös hela tiden ute osv..
Men pa kursen beter han sej som ett härke!
Mitt talamod tog slut och jag var väldigt väldigt nära pa att börja grata! GAH!
Frustreeeerad!
Kan ju säga att vi angrar oss som FAEN att vi inte började tidigare med kursen..
Men det har varit sa mycket annat! Fan oxa.
Well. Bara bita i det sura äpplet, försöka ha mer talamod och träna träna träna!
Jag tänker fan inte ge upp nu. Hell no.
Med Rienk e han annorlunda, da han ser honom som ledare. Men jag e ju nagon sorts undersate han kan göra vad han vill med! Suck.
Jag som varit sa hard med honom! Trodde jag skulle ha lite högre rang iaf!
Jag tränar honom hela dagarna juh. Suck suck suck.
Nä.
Hua.
Wedding Crashers pa teve.
Ik vind it leuk!!
Tjo Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0