En till helg förbi..


..det gar sa fort! Gah!

I torsdags klippte svärmor mitt har! Det blev massa fint!
I fredags kom det över lite folk med massa öl. Vi satt och drack, babbla gärnet och spela lite ps2.
Hade det himlans trevligt! Dom sista gick vid halv 5, sa da va det bara att ga och lägga sej : )
Lördagen va himlans trevlig. En härlig skogspromenad, trots bakfylla och seghet.
En massa härliga människor pa puben och sen en slö kväll hemma.
Jag somnade vid 18 och vakna 21.30! *ooops*
Vi kolla pa K1 och käka chips : )
Idag har vi varit pa langpromenad igen.
Vi gick med Rienks föräldrar och deras hund. Hade det himlans trevligt!
Sen hem och käka. Vi lanade en fritös fran Rienks päron! Yummie!!!
Pommes, hamburgare och korv med massa majonäs, ketchup och nagon hamburgarsas!
Riktigt fettigt flottigt, men riktigt gottigott! haha!
Maste ju fa ha sanna dagar oxa! Vi äter faktiskt riktigt bra annars.
Mycket grönsaker och sant nyttigt..

Veckan som kommer sa kommer jag ha massa göra!
Jannika jobbar till 18, och Marcel jobbar sent...
Men men, mer jobb = mer cash! haha, fett!

Denna vecka kommer jag oxa fa reda pa om jag fick jobbet pa C1000! GAH!
Hall tummarna för mej! Behöver verkligen ett jobb. *ynk*

Ny frisyr:      Glad vovve:       Vacker vovve:


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0