Alla hjärtans dag.


Nu sitter jag här igen och äter mina rostade mackor med ost och dricker den underskattade iskalla mjölken!
Mums Mums!

Alla hjärtans dag idag. Det är inget för mej.
Varför ha en speciell dag att visa sin kärlek till nagon, när man kan visa den varje dag?!
Varför inte fa en blomma eller äta en romantisk middag vilkendag som helst?
Well, blomsterhandlarna och chokladtillverkarna tjänar ju en massa kosing iaf, grattis.

Nä, tacka vet jag vardagsromantik!
Min karl friar till mej i snitt 2 ggr i veckan! Det ni! : )

Idag ska jag till kära svärmor som erbjöd sej att klippa mitt har igen! Woho!!
Hon har jobbat som frisör och är jätteduktig, samt gratis! Yey! Kan ju inte bli bättre!
Hoppas hon kan hitta pa nat skojsigt, inte bara topparna.
Är trött pa min trakiga frisyr! Bah!


Dagens lat- Julie Miller med "Ride the wind to me" !
Ladda ner och njut!!


Detta är Kärlek mina vänner!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0