Värsta najsiga söndagen!

Igår började inte dagen så bra med för lite sömn och huvudvärk.
Men vi kom iväg till svärföräldrarna och fick te och kaka!
När Dana och Ronald dök upp började vi dela ut klappar.
Vi startade med bilden på oss fyra som var svärföräldrarnas bröllopspresent!
Den va populär och hamna på väggen på en gång! ;D

Jag fick en asfin tröja, kaffe, kaffeburk, armband, nagellack + borttagningsmedel, deo och en inramad
bild på mej och Rienk i svartvitt!
Dana hade låtit klippa ut mej och Rienk på en av bilderna vi tog tillsammans och köpt en superfin ram till!
Värsta gulligt! :D

Sen åkte vi till en supermysig restaurang här i Dalfsen som jag aldrig varit på.
Hur najs som helst!!! Käka tre-rätters!

Jag valde:
Grillade gambas med vitlöksås
Fläskfile med skogssvampsås
Vaniljglass med varm chokladså
s och capucchino

Tråkigt gott huh?!

Gaaah....nu blev jag nästan lite hungrig! Tur att man har chips i skafferiet! ; )
Nej, först en kopp kaffe!
Är sjukt trött idag! Skulle kunna gå till sängen nu tror jag och sova till imorrn!

GE MEJ VÅR OCH SOL!!

Kommentarer
Postat av: Ausa

2008-12-15 @ 21:32:06
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Ausa

ja gissa om jag blev glad!! En hel del o lära mig nu ja! Tur att de e jullov snart :)

2008-12-15 @ 21:33:12
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0