Utvilad till tusen!

Det är helt sjukt juh!
I onsdags gick jag och la mej vid halv 1!
I torsdags halv 1!
I fredags halv 12!

Varje dag har jag gått upp vid 10-11 och känner mej fortfarande seg och trött! Men samtidigt sjukt utvilad!
Jag hostar ju och snorar fortfarande, såhär 2½ månad senare. Kanske därför jag känner mej lite seg.
Eller så e det bara för att kroppen fått en sovchock!
2 helger i rad har vi gått i säng i tid for ones! :D

Jaja. What ever.

Idag skiner solen! Jag väntar på att duschen ska bli ledig, sen ska vi nog till skogen igen med Lycan!
Hur mysigt som helst! Sen måste vi shoppa lite.
Sen blire nog en öl på puben som vanligt. Det e la lördag lixom!

Ikväll ska jag göra burritos! SJUKT GOTT! Sug på den ni!!  tihihi!

Musiktips: James Morrison-Songs for you, truth for me.
Fett skön! SPECIELLT duetten med Nelly Furtado - Broken strings! (det va därför jag ladda ner albumet!) hehe!

Kommentarer
Postat av: Ausa

oh måste kolla upp, älskar james morrison! o nelly e grym hon med :)

2008-12-27 @ 15:40:52
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0