Utsövd på en måndag?!!

Är det verkligen möjligt?!
Ja, det är det! Underbart med semester I say!
Har legat i sängen och znoozat telefonen i en timme!
Sen gå ner och se att solen skiner! Kan ju knappast bli bättre! ; )

Jag vet inte om jag ska ta Lycan för en cykeltur till affären, eller om jag tar bilen dit och cyklar med honom när jag kommer tillbaka....hmmmm...
Nej, nu vet jag! Efter Rienks lunch så cyklar vi tillsammans! Så kan jag cykla till Welkoop och köpa en reflekterande väst åt Lycan! Han har ju sitt blinkande halsband, men det hjälper mest mej och Rienk, så vi ser vart han är när han är lös på någon äng eller nåt.
Men med en stor väst på sej så ser även bilförarna honom!
Så får det bli!

Nu e det la dags att klä på sej och åka till affärn då!
Har lovat Rienk att jag ska göra en äggsallad som hans mamma gör endast till födelsedagar!
Rienks stora favorit! Hoppas jag lyckas...!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0