Tidsfördriv.

HAR DU NÅGONSIN…


hoppat studsmatta: Ja, för länge sen.
Ätit fiskbullar: Ännu längre sen! Fy faen så äckligt!
Tagit kort på dig själv: Oj. Jag vill nog inte veta hur många tusen bilder jag tagit på mej själv!
Skrattat så du börjat gråta: Oh - ja!
Skolkat mer än tre skoldagar i rad: Nej, det tror jag faktiskt inte.
Sovit mer än tio personer i ett tält: Näe, inte 10! Bara typ 4-5.
Badat mitt i natten: Inte vad jag kan komma ihåg.
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nej, men lite skakis i benen var jag nog allt!
Spytt för att du varit full: Ja, men inte många ggr! Typ 1 eller 2...
Trillat när du åkt skidor: Ja, såklart!
Gråtit till en bok: Näe, bara skrattat.
Varit rädd för tomten: Nej.

Fått ig: Ja, är man inte på lektionerna så får man lätt IG.
Ätit deg tills du spytt: Nej.
Lagat en misslyckad middag: Njae, det kan jag inte påstå.
Har du sjungit karaoke: Jaa, men det var väldigt länge sen!
Fastnat med tungan i en lyckstolpe: Nej.


FAVORIT…
Band/artist:
Ozzy, Björn Rosenström, Cranberries m.fl m.fl.
Låt: Olika! Just nu; Thats the life-Amy Macdonald, Closer-NeYo m.fl.
Mat: Kyckling, pasta, fläskfile. Gärna med champinjoer och massa vitlök!
Dryck: Kaffe, te, cola, vatten.
Känsla: Lycka, kärlek!
Lukt: Rienk, Lycan, nybakat bröd, lacoste, gucci rush.
Årstid: Vår och sommar.
Dag: Lördag.
Lärare: Kim, Sture och Bettan!
Glass: Jordgubb, choklad, blåbär.
Godis: Surt och salt.
Alkoholdryck: Baccardi Breezer vattenmelon.
Cigarett: Camel.
Snus: Usch!!
Klädaffär: Vero Moda, H&M.
Bok: Oj vad svårt. Har många favvisar! Men triologin om Valhalla e grymma!!
Kändis: Pink!
Tröja: Ehm. Har nog ingen såndär superfavvis.
Plats/ställe: Korpen.


JUST NU…
Humör:
Glad, men lite rastlös och uttråkad.
klädsel: Top, grön kjol, tights och benvärmare.
Smink: Mascara och foundation.
Frisyr: Kort-kort med snelugg.
Sysselsättning: Slösurfar.
Plats: Datorrummet.
Väder: Mörkt och kallt!


VAD…
Älskar du? Rienk, Lycan, familjen, vännerna, sol och värme, mat, musik, film och glada människor.
Hatar du? Människor som inte tar hand om sina djur, tom plånbok, ryggont och migrän.
Har du gjort idag? Massor! Lekt med hunden, handlat, träffat folk och ätit god mat.
Vill du göra när du blir stor? Jobba med något jag trivs med, skaffa barn med Rienk och bli rik!.
Vill du göra nu? Ha roligt!!
Behöver du göra nu? Diska.
Skall du göra imorn? Ta en lång promenad med hunden. Slöa på soffan och kolla på Ghostwhisperer och Moonlight.


SENASTE GÅNGEN…
Du snusade: Ehm, typ 10 år sen..nej.8-9 kanske.
Du färgade håret: Två månader sen.
Du grät: Ehm, en månad sen kanske? Jag vet inte.
Du tränade: HAHA, ehm. Jadu. Aldrig?
Du solade solarium: Aldrig gjort.
Du skällde på någon: Skällde lite på Rienk för 2 timmar sen.
Du var utomlands: Jag var i Sverige för en månad sen.
Du duschade: Idag.
Du åkte buss: 22 augusti! Hem från en bröllopsfest.
Du åkte taxi: Ehm...Jättelänge sen!
Du åkte tåg: När jag åkte hem från Sverige. En månad sen.
Du smsade någon: Eftermiddags, till syster yster. Väntar fortfarande på svar...
Du ringde någon: Igår.
Du kramade någon: Jag och Rienk kramades för en och en halv timme sen typ.


Vem…
Älskar du mest?
Familjen och Rienk! Och mina närmaste vänner.
Hatar du mest? Zara den slynan.
Är din bästa vän? Rienk, Ausa, Pajas, Schennii och Nikke.
Är ditt favorit syskon? Alla tre.
Är falskaste människan? Orka bry sej...
Vill du träffa i verkligheten? Dr Snuggles.
Vill du ha hos dig nu? Nikke!.
Litar du mest på? Rienk, Ausa, Pajas, Schennii, Nikke, Kim.
Pratade du med på msn sist? Pappa tror jag.
Hur mycket är klockan när detta test är slut?: 19.28


 

Snodd från Amy! : )


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0