SinterKlaas!

Ja, igår var det den 5;e, vilket betyder att typ alla människor ska vara hemma och dela ut julklappar till varann!
A.k.a SinterKlaas!
Det betyder att aaaaaaaaaallt var stängt igår! Även De Trefkoele där vi skulle spela dart! Damnit!
Vi gick hem till Dinand ist! Fast han var inte där, men Rob har nyckeln så vi gick in och spela lite biljard där ist!
Himla najs faktiskt!
Dinand hatar telefoner av nån anledning...så han hade cyklat till mej och Rienk efter jobbet och när vi inte öppnade så cyklade han vidare till Herman! Så han satt hos Herman medan vi satt hos honom!
Sen ringde Rob Rene och sa åt honom att komma över så då kunde jag och Rienk gå hem och sova!

Vid 11 idag ska vi vara i Zwolle och köpa en moppe åt Rienk!
Eftersom Rienks jobb är som ett 8 timmar långt workout pass så vill han inte cykla fram och tillbaka 4 ggr per dag.
Han e tillräckligt trött i benen ändå. Så nu har han hittat en moppe!
Ja, vad ska jag säga? Han e 27 och köper en moppe, likadan som han hade när han va 14-15...
Han kommer aldrig växa upp!! Men det visste jag sedan långt tillbaka!
Well, sålänge jag får ha bilen till MITT jobb så får han åka vad han vill! :D

Nää, nu måste jag klä på mej och fixa till gårdagens mascara! ;D


Kommentarer
Postat av: Ausa

sebbe har oxå köpt en moppe :)

2008-12-06 @ 13:22:53
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Laaaaarry

15 'till I die!



Hockey och jag ligger på samma plan.. Likaså Tobbe, Adde, Erik, David och och och och och.. Fan, vi växer nog aldrig upp.

2008-12-06 @ 18:13:25
Postat av: Babbi

Om ni delar ut klapparna den 5:e....vad gör ni då den 24:e eller är det den 25:e där...eller är det inte alls då?

2008-12-07 @ 00:24:08

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0