New Years Eve Yeah!


Jaha. Då var det dags! Nytt År imorgon! Galet!
Me Like Alot!

Idag gick jag upp kl 06. Jobbat som en tok. Jag fattar inte..
Är människors behov av schampo och hårspray (m.m.) så jävla stort så jag måste trötta ut mej på självaste nyårsafton?!!
Blir så trött.
Men men. Nu är jag ledig! Även fast jag måste jobba på fredag igen. Fy fan.

Vi kommer inte se några fyverkerier i år heller då dimman ligger TÄT!
Förra året var precis likadant! Så jäkla trist!! Ser inte ett skit ute!
Jaja. Det blir nog bra.

Kvällens plan efter detta inlägg;

-Sova en timma
-Duscha
-Fixa naglarna
-Hitta någon snygg outfit
-Fixa hår och smink
-Börja parta med karlarna!
-Dansa natten lång i sporthallen

Har precis ätit tomatsoppa och ostmackor. Fan vilken festlig nyårsmåltid huh?!
Man är van att käka pappas goda kalkon med gräddsås och jannikas goda skagenmackor!!
Nä. Fy på mej!
Nästa år måste julen bli lite juligare och nyårsafton lite festligare!
Men det blir lätt såhär när både jag och Rienk jobbar juh.
Äsch, ja e inte bitter!

Jag hoppas ni alla får en GRYM kväll utan dimma!
Läs instruktionerna på raketerna, prata gärna med främlingar, använd kondom, ät inga konstiga piller och pussas med era nära och kära på tolvslaget!!
Saknar er alla!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0