Namn på bebisar!

Ja, nu e jag inne i en period då jag tycker att det kanske skulle vara ganska så mysigt och skaffa barn!
Inte nu dårå! Men när jag kan språket och så... : )
Jag frågade Rienk om han skulle sjunga för min mage någonting och han sa
"Självklart! Jag ska räkna för den oxå, så vi får en sjukt smart unge!"
Tråkigt söt karl jag har va? :D

Namn har vi pratat om en del och "Kevin" är bokat och klart!
För en tjej har vi haft lite svårt, men jag har alltid gillat "Kim"..
Då sa Rienk igår när jag sa det att "Kimberly" vore fint och jag bah
"Men hallååååå, det e ju ASBRA! I LooOOoove it!"

Så nu måste Rienk producera en pojke och en flicka (helst tvillingar) när tiden är inne!!

Bli inte helt knäpp nu Ausa! hahaha! Jag vet att jag e lite slö på barnfronten, men det kommer!! ;D

Kommentarer
Postat av: Ausa

hahaha in i sängkammarn!!

2008-12-12 @ 18:13:57
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0