Måndag efter semester!

Hua. Me dont like mondays! Speciellt inte efter man varit ledig i över en vecka!
Men men. Dagen är över. Skönt. Nu har jag bara en lugn och skön kväll att se fram emot!

Har en såndär jobbig känsla i mej! Vill skriva. Vill skriva om allt jag tänker på när jag jobbar! (vilket är en HEL DEL!)
Men vart ska jag börja? Hur ska jag uttrycka mej? Hur mycket av mina tankar kan jag blotta här ute i sajberspejs?
Varför känner jag mej så låg när jag är själv med mina tankar?
Så fort jag sätter mej i bilen och åker hem med syrran känns allt mycket bättre.
När jag kommer hem och hunden blir så lycklig så han inte vet vart han ska ta vägen och när Rienk säger "hallooo schaaatje" så känns allt tiptop igen! SÅKLART! Hur kan man känna sej låg DÅ?! Det går ju inte.

Jag får nog återkomma senare.
Vänner börjar nu så....


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0