Lugnt och sansat!

Ja, igår var det en lugn och sansad fredag, for ones!
Jag och Rienk krasha på soffan halv 7 och blev väckta kvart i 8 av Rob som ringde.
Han och Marieke kom över en sväng, men som vanligt så var Marieke "såååååå himla trööööött"...
Blir så trött på den där bruden.
Well, Rob droppa av henne hemma och kom tillbaka. Dinand hittade hit oxå efter att ha SMS;AT först!!
Helt sjukt! Folk hörde av sej TIDIGT igår innan dom kom hit! Dom kom hit i tid och var inte dyngraka!
Jag är i chock.
Iaf, jag och Rienk gick och la oss och sov vid halv 1! Grabbarna gick över till Dinand och spela biljard.
Sov till 10 och känner mej som om jag blivit överkörd av lastbil eller nåt!
Fast på ett bra sätt...öööööhm...Hur går det ihop?
Nä, men det känns som min kropp är otroligt tacksam och verkligen behövde sova på en normal tid!
Vi ska börja ta hand om oss nu. Man behöver inte vara uppe hela nätterna "bara för att det är helg"...

Nu ska jag duscha så jag vaknar till liv!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0