Lite smått uttråkad...

Snön faller som faaaeen här just nu och jag sitter med en kopp te och tråkar runt i cyberspace.
Jag skulle kunna städa lite, men har absolut ingen lust!
Sitter och lyssnar på Decibel Outdoor album och längtar till sommaren!
Fast först och främst längtar jag till våren! Shit va najs!
I maj ska vi till Vlieland igen och jag HOPPAS att det kommer vara lika varmt som det var förra året!
Maj har en tendens att få en värmebölja över sej och det skulle ju inte skada ; )
Jag och Rienk firar dessutom 2 år den veckan vi är borta! coooolt!
Kan inte fatta att det var ett och ett halvt år sen vi träffades!
Galet vad tiden går fort!

Min hjärna är en smetig smet just nu. Det står still.
Har inga som helst roliga, konstiga, djupa, knasiga, härliga eller tokiga tankar just nu!
Fan va trist!

Ska nog sätta mej på soffan med ritblock och tuschpennorna tror jag!
Tuschpennor e fan grymt underskattat!
Asnajsiga att skriva med juh! Får se om det e lika kul att rita med ; )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0