Karlar!


Igår mötte jag den där sortens karl man bara vill ta tag i örat och släpa till tandläkarn och klädaffären!
Fy fan vilken slusk! Hans tänder var svarta och mörkbruna!
Han hade någon sorts tuppkam som mest var rufsig och ofixad och hans glasögon var otroligt fula!!
Han satt och gav mej komplimanger samtidigt som han spottade mej lite smått i urringningen!
Han va noga med att säga att han inte ville konkurrera med Rienk (ASGARV) utan han ville bara säga att jag är supersnygg!
Det var inte så att han va odräglig eller otrevlig på något sätt. Så jag kunde inte annat än att skratta lite och säga tack så mycket och ta emot en öl (som jag sen gav till Rienk)...
Ujujuj...Karlar karlar!

När vi kom hem så följde Dinand med. Vi spelade rummikub och yatzy innan jag gick och sov vid halv 3.
Grabbarna satt kvar och spela poker eller nåt.
Jag vaknade vid 7 någonting och såg att det var Lycan som låg på Rienks plats och inte Rienk.
"Ja, han e la hos Dinand då" tänkte jag och somna om lite sådär halvbra efter ett besök på toan.
Vaknade sen vid 10.10 och Rienk var fortfarande inte i sängen!
Så jag skicka först ett sms. inget svar. Då ringde jag 2 ggr. Inget svar.
Men VAFAN! Då blev jag lite orolig. Han e inte den som gör så.
Så jag gick ner för trappan och innan jag öppna dörren så tänkte jag "snäääälla ligg på soffan"
PHU!!! Det gjorde han!
Lycan väckte honom med ett X antal pussar i ansiktet.
Han hade kommit hem strax efter jag hade varit på toa vid 7 och hade inte velat väcka mej. Så han la sej på soffan ist.
Suck.
"Hjärtat, det e väl bättre att du kanske råkar väcka mej och att jag då kan somna om tryggt i vetskap om att du e hemma, än att sova sådär halvdant av att inte veta vart du är eller vad du gör?"
"ööhm...mjo...det e ju sant...!"

Ja, jag säger då det. Karlar!

Kommentarer
Postat av: Ausa

kanske lite dubbel action? :P

2008-12-30 @ 10:31:44
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0