Kan man vara tillsammans med sin bästa vän?

I lördags blev vi "påhoppade" av en polare som sa att jag och Rienk aldrig gör någonting med andra!
Ja, han menade väl med honom såklart.
Rienk blev lite pissed då den här polaren bara ringer så fort han behöver något.
Aldrig att han ringer och bara vill umgås eller bara höra hur det är.
Både jag och Rienk tycker att vi inte gör annat än att hänger med människor hit och dit!
Så självklart blev han lite sur.
Jag tror personligen att han är avundsjuk!
Jag och Rienk gör allting tillsammans! Vi är bästa polare!
Förut så sa Rienk att han ville gå ut med bara grabbarna då och då..men när han väl gör det så är det inte samma sak utan mej och han ångrar sej lika snabbt!
Och så fort han är ute med grabbarna så har jag inte lust att göra någonting alls!
Det är inge kul utan Rienk! Och jag tror att folk e avundsjuka på det vi har.
Att vi faktiskt klarar av att spendera så mycket tid med varandra utan att bli galna!
Att vi VILL spendera så mycket tid med varandra!

Så, tillbaka till frågan.
-Kan man vara tillsammans med sin bästa vän?

Oh Ja! Såklart! Och det är det bästa som finns!!

Best buddies forever!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0