I have a dream!

Jag vill bli av med min flygrädsla.
Jag vill kunna flyga utanför europa!
Jag vill åka till Cuba, Thailand, Australien och många fler ställen!
Men att sitta 8-15 timmar på ett plan är inte min grej. Jag skulle få panik!
Man kanske skulle kunna knapra lite sömntabletter? Eller gå och bli hypnotiserad!
Först kanske man ska vinna pengar så man faktiskt har råd att åka så långt bort...?
Frågor frågor!



Just nu är jag mer sugen på att middag än att åka till något varmt ställe!
Köttgryta a'la Hungarisk Gulasch med ris blir det ikväll! Det ni! Mumma mumma!





Kommentarer
Postat av: Ausa

håll ut armarna o blunda! upprepa "jag kan flyga jag är inte rädd"

ta med en norsk kompis

glöm inte pass,p-piller och piljetter (o prit)

2008-12-03 @ 20:32:58
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0