Huvudvärk och Katt-längtan.

Det blidde en sen kväll hos Dinand igår.
Jag och Rienk va sugna på att spela biljard och Rob ringde vid 11 och sa att dom va där!
Som vanligt så kom Dinand senare, efter jobbet! haha!
Men iaf. Jag hade en grym biljardkväll igår! Jag vann och vann och vann! WOHO!
Ok, att jag vann över Rene va inte så konstig. Killen va tankad plus att han pratar mer än någon annan jag känner.
Så han koncentrerar sej inte så mycket på att skjuta bra.
Kvällen tickade på och vid halv 5 tyckte jag att det var dags att gå.
Jag hittade Rienk vid trappan med Dinands katt! Dom gosade som två..ja jag vet inte vad!
Så söta så! Rienk är ganska såld på den där katten! Mot mej och Rienk är han hur kelig som helst, för vi är lugna med honom! Men mot de flesta andra är han ganska så falsk! hahaha!

Jag skulle ju ha tagit med mej Gandalf hit om A och L inte hade velat ta hand om honom.
Och både jag och Rienk önskar att han kommit med! Hade vi haft honom INNAN vi skaffa Lycan så hade det funkat bra antagligen. Men nu? Nej. Vi kan INTE skaffa en kattunge om inte jag är ledig från jobbet till 100%.
Ser Lycan en katt ute blir han TOOOOOOKIG!! Men fan asså...
Jag funderar på att stanna hemma några dagar och vänja honom...Jag VILL ha en katt osså!!!
Buhu...Maybe one day! Maybe...

Kommentarer
Postat av: Ausa

haha nej jag har kollat i den hyllan 100 ggr!!

2008-12-13 @ 14:38:59
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0