Det värmer mitt matte-hjärta!

Att se Lycan först springa brevid cykeln, jobba järnet och ta i allt vad han kan för att sen släppa honom lös på fältet är så sjukt najs! Han ser så jävla lycklig ut! Även fast han inte har någon annan hund att leka med så ser han otroligt nöjd ut att bara ha med sej matte.
Sen cykla hem och få massa god mat! Kan ju knappast bli bättre?!
Det värmer mitt matte-hjärta att se honom sådär glad!

Nu ska jag se till att göra Rienk glad oxå! Toast till lunch? Kan det vara nåt?
Jag tror han kommer bli massa glad!! Sen hoppas jag att Nickan kommer över på en kaffe när Rienk e på g till jobbet igen!
Vore himlans trevligt!

Men först på min ToDo lista är disken!! Fallera!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0