Dan före dan!

Kan inte fatta att det e Julafton imorrn! Galet vad tiden bara flyger iväg!
Jag har inte så mycket julkänsla faktiskt då vi inte kommer fira dagen någonting.
Men nästa år när vi förhoppningsvis bor större så vill jag nog fan ha en gran med klappar under!!

Imorrn ska jag jobba, sen har jag helg. Sen jobba mån-tis-onsdag nästa vecka!
Sen är det 2009!! Ett nytt år! Nya möjligheter! A fresh start! Ett tomt block vi kan fylla med precis vad vi vill!!
Älskar nyår! Det är då man kan lägga gammal skit bakom sej och börja om på nytt och prova igen.
Prova att få till det där lyckade året man strävar efter!


Nyårslöfte? Nej. Jag sysslar inte med sånt.
Det enda jag kan säga till mej själv är att jag måste göra mitt bästa. Thats it. I alla sammanhang.

Imorrn hämtar Bas & Tonia deras valp! (Bullmastiff/canario)
Lycan kommer få en "liten" Nora att busa med i framtiden! Roligt!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0