Bra tajmat!

Vi var ute och kasta boll med Lycan när Rienk sa att vi var tvungna att åka till hans föräldrar och hämta något till hans moppe innan vi åkte hem. Så vi åkte dit och de var precis påväg att äta middag.
Nämen oj, vilken tajming då! Dom hade massa mat så vi fick oxå äta där!
Jag som inte alls hade lust att laga mat när vi kom hem blev överlycklig! ; )
Vi fick någon sorts stek eller nåt med massa gott guck i! Osså asgod potatismos i ugnen och grönsaker! Himla himla najs!
Nu väntar vi på att Harry Potter ska börja! (fången från Azkaban)
Jag har inte sett den! Så det e ju ett måste!
Efter nyår ska jag spendera massa pengar på filmer och då kommer jag lätt köpa Harry Potter boxen!
Dom filmerna e fan coola juh! Tillochmed Rienk tycker om dom! haha! Det trodde jag aldrig ; )

Det känns som lördag idag! Osså e det bara torsdag! ME LIKE!!!

Kommentarer
Postat av: Ausa

Tråååkigt med middagen på bordet ;)

2008-12-26 @ 21:26:33
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0