Är man ledig så är man!


Därför har man tid och ork för en såndär lista! ; )

- Är du en bra flickvän?
Det måste jag säga att jag är! Även fast jag inte alltid är lätt att ha att göra med så är jag nog en riktigt grym flickvän!


- Hur raggar du?
Beror på alkoholintaget! Jag försöker vara mej själv! Mycket ögonkontakt, kanske lite extra hot på dansgolvet? ; )


- Vad heter du?
Jonna


- Kallas?
Shonna, Biatch, Babie, Yster.


- Varför?
Shonna från Latin Kings låt och för att det rimmar på Jonna, Biatch från MissBiatch vilket är från Fryshuset, Babie från Rienk och Yster från syrrorna!


- Vad vill du helst ha nu?
En frisk kropp, pengar, en till hund, större hus, ork för kreativa saker.


- Var är du nu?
Hemma i Dalfsen!


- Saknar du någon just nu?
Ja. Nikke saknar jag nog mest just nu! Helt galet mycket!
Annars alla guldmänniskor i Sverige!


- Röker du?
Ja hua...


- När fick du senast en present?
När jag var i Sverige! En superfin hemmavirkad mössa och ett set med block och pennor från Pajas! :D


- Vilken färg har du på dina underkläder nu?
Svarta.


- Längtar du till din nästa födelsedag?
Ja, det gör jag! Jag hade det så jäkla kul det här året, så nästa kommer bli MINST lika skoj hoppas jag!


- Är du pinsam på fyllan?
Ja, det var jag, då jag drack!


- Har du sagt “Jag älskar dig” till någon idag?
Ja, både till hunden och till Rienk.


- Vad spanar du in först hos en kille?
Utstrålning, attityd och leende.


- Hur många har du varit olyckligt kär i?
En. Det måste nog vara Tony! Jag fick honom tillslut och då krossa han mitt hjärta och jag fortsatte vara olyckligt kär ett tag till! ;D


- Plugg/ jobb?
Jobbar på ett stort lager. Inget drömjobb. Vill plugga holländska för att sen hitta nåt bra, spännande och givande jobb!


- Har du blivit arresterad av en polis?
Ja, när jag gick i 5;an eller nåt sånt. Vi var ute och knalla på isen, jag och några kompisar.
Det var ganska farligt och farbror blå kom och hämta oss! Men inget mer än det.


- Är du vän med ditt senaste ex?
Nej, det kan jag inte påstå. Skulle vilja, men han har ingen lust så...


- Rökförbud på krogarna?
Njaee...både och! Nu när det e kallt och jävligt så saknar man att kunna röka såklart!


- Mål i livet?
Prata holländska flytande, skaffa fler hundar, öppna en pub, bli rik, bli bra på att skriva, våga flyga utanför europa!


- När fick du din riktiga första kyss?
Det måste nog vara på Lekis med Rickard!


- Vad gör du om ett år?
Pratar bra holländska, blivit med valp...kanske vunnit massa pengar?! :D



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0