2008


Sammanfattning för år 2008.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. Säkert massa saker! Men inget speciellt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig nyårslöften. Inte min grej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja och jag blev faster!

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte väldigt väldigt nära. Men ja, världen förlorade ett leende alldeles för tidigt!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar och självdisiplin.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
11 maj då jag och Rienk firade 1 år tillsammans.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag skaffade jobb.

9. Största misstaget?
Misstag? Njae. Ser saker och ting som erfarenheter och något att lära sej av.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Min axel har varit lite deppig, men inget mer än det tack och lov!

11. Bästa köpet?
Oj. Ehm. Kaffeapparaten och alla kläder!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fest.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Rienk, Lycan, solen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj. Massvis! Många från Decibel, This is the life-Amy MacDonald, Closer-NeYo, Black & Gold-Sam Sparro m.fl m.fl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och! Eller. Jag var nog inte ledsnare, bara det att i år kunde jag prata om det, visa det, känna det mer än andra år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ner mer energi på holländskan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroa mej så mycket för allting.

18. Hur tillbringar du nyår?
Trefkoele med Rienk och typ alla vi känner!

19. Blev du kär i år?
Jag blir mer och mer kär för var dag som går!

20. Favoritprogram på TV?
Ghostwhisperer och Moonlight!

21. Bästa boken du läste?
Triologin om Valhalla och Ulrikas sista strid.

22. Största musikaliska upptäckten?
Amy MacDonald, Maria Mena.

23. Något du önskade dig och fick?
Ja, jag har fått gå på mitt första houseparty!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar! Ingen jackpot vunnen i år!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vi firade hela helgen! Hade en suuuupernajs fest i trädgården i värmen som vändes till ett grillparty! 12 timmars festande med goda vänner! Hur najs som helst!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, pengar. Alltid pengar. Och att Lycan inte hade problem med sina ögon stackarn.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vi får la se vad som händer! Lev i nuet!

28. Vad fick dig att må bra?
Rienk, Lycan, solen och goda vänner!

29. Vem saknade du?
Alla guldmänniskor i sverige.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Har nog inte träffat så mycket nya människor i år : / Men har lärt känna mina holländska vänner desto mer! :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0