Orättvis värld! Fy fan!!

Orättvis. Ja. Det kan man väl MINST sagt säga!

Världen är sjuk och den blir fan inte bättre! Jag blir så trött.
Det värsta är när man själv står maktlös. Jag kan inget göra!
Jag fortsätter leva mitt vanliga lilla liv i lilla Dalfsen medan han åker in i fängelse för något han inte gjort.
Det är så sjukt. 1 år och 4 månader. 1 ÅR och 4 månader. För något han inte gjort.
Förstår ni hur sjukt det är?!

Jag trodde att äntligen kunde vi prata i telefon igen som vanligt, kanske tillochmed träffas en helg!
Men nej. Slynan gjorde det igen, nästan 3 gånger värre än sist!

Gick en timmes promenad med Lycan och försökte rensa huvudet.
Men inte ens det gick. Inte den vackra naturen och mp3 hjälpte mej.

Det är så jävla mycket orättvisa och ondska i världen.

Jag funderar allvarligt på om det är värt att sätta ett barn till denna plats.
Människan borde utrotas.
Vi bara förstör.
Och dom som faktiskt tar tag i saker, försöker göra allt bättre, dom får ingen plats!
Det är en minoritet som inte syns så bra som den borde.

Själv känner jag bara att det är hopplöst.

Moppemeckarn får 6 månader för flera års misshandel och olaga hot.
6 ynka månader!
Medan N. Min underbara N får 1,4 års fängelse för något han inte gjort.

Vart är världen på väg?!

Kommentarer
Postat av: babbis

Oj...gick det så illa för honom...va fan...kan ingen sätta stopp för bitchen!

Va arg man blir när man inget kan göra...och att lögnhalsar ska kunna göra som dom vill. Vad vinner hon på det? Eller gör hon det bara för njutnings skull?!

2008-08-13 @ 23:08:08
URL: http://babbilina.blogg.se/
Postat av: Anna

vem pratar du om?

2008-08-14 @ 11:27:58

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0