Mitt hus svämmar över med hundhår!


Alltså, det spelar verkligen ingen roll hur ofta man dammsuger här hemma.
2 timmar senare är det hundhår och sand, ÖVERALLT!
Den här veckan har vi jobbat så himla mycket oxå så man har ju inte priorterat dammsugning direkt, så idag ska det städas kan jag lova!! Rienk är hemma idag oxå, så jag får lite hjälp! Yey! Jag slipper klippa gräset! Wooho!!

Varje dag i en veckas tid nu så har vi varit vid den lilla stranden och badat!
Lycan är som en säl i vattnet! Han ÄLSKAR det! Så himla skönt för honom! Tråkigt varmt att ha svart tät päls i den här värmen! Hua!
Jag köpte en såndär lång skruv man skruvar ner i marken, osså en 10 meter lång lina till det.
Så han kan simma och springa runt utan att springa iväg till andra hundar! Funkar PERFA!!!
Grymt najs att kunna slappna av lite : )

Känns som det e Lördag idag för att Rienk e hemma, men icke sa nicke!
Imorrn ska jag på möhippa!! Hoppas det blir grymt :D

Nä, dags att starta städningen här nu.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0