Festlig fredag!

Ja, jag hade ju städ och handlingsdag som vanligt först!
Tog en kaffe på puben med Jenny och kolla på marknaden i centrum.
Käkade middag och så hemma..
På kvällen kom Rob och Dinand över! Dinand och Jenny fann varann precis som förra gången och satt och babbla fotboll och politik halva natten! Vi hade det himlans trevligt!
Babbla, drack, babbla lite till! Typ, en vanlig fredag bara det att Jenny var där att förgylla den! :D

Idag är Rienk på svensexa. Paintball och öldrickande.
Amsterdam blev som tur avbokat och dom åker till Meppel ist som ligger typ 40 minuter härifrån.
Får la se när han kommer hem inatt!!
Han kommer ju inte vara nykter iaf. Det är ett som är säkert, då han inte hade nyktrat till ifrån gårdagen när han vakna idag!
Hoppas han kommer hem tidigt...
Det är tomt och jobbigt utan honom här.
Jag har ju Jenny, SÅKLART! Vilket är underbart!
Men jag vill ha Rienk här med. Har lite svårt att slappna av utan honom..
Låter töntigt, jag vet. Men så är det!

Blir lite irriterad på brorsan oxå som vägrar ringa och berätta hur allt har gått!!
Jag har inga pengar på mobilen så jag kan höra av mej till honom...dessutom vet man aldrig vad han har för nummer då han har massa hemliga hit och dit och nya till och från! Suck!

Nu ska jag fortsätta städa lite..kanske sova lite..

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0