Faster på Fredag!

Ja, nu e det dags!
8/8-2008 blir datumet då lilla Jack kommer till världen!
Det blir kejsarsnitt då han ligger helt fel i magen.
Ballt datum! *tycka*

Tror det kommer bli en riktigt söt liten kille!!
Så fort det finns pengar så ska jag flyga upp till Göteborg och hälsa på!
Jag ska ju bli Gudmor, så jag måste ju träffa honom så mycket som möjligt!
Amanda får jag ju träffa flera ggr i veckan så.
Hon bor ju dock 10 minuter härifrån så det e ju inte så konstigt :P

Dags att ta tag i disken!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, snart kommer jag . .wiiiie.

Kan inte fatta att det helt plötsligt är nu, och jag ska åka på torsdag. Tiden bara flög iväg helt plötsligt.

Nejdå, kommer inte bli beroende... hoppas jag ;)

2008-08-05 @ 12:32:02
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va kul! Du får gratta från mig!! :)

2008-08-05 @ 20:30:39
Postat av: Ausa

de där var jag dår¨å :P

2008-08-05 @ 20:31:17
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0