Ensam.

Har varit i Zwolle och kramat Jenny hejdå!
Så himla trist! Helgen har gått så fort även fast vi har varit vakna länge och försökt ta vara på helgen..
Även fast större delen spenderades i soffan så har jag haft sjukt trevligt!
Inte gjort mycket alls, men det har varit så skönt!
Det är så skönt med Jennys sällskap. Man kan bara vara..
Inte känna att man måste göra tusen saker bara för att hon har kommit ända hit!
Och nu sitter hon på tåget mot Schiphol, påväg hem till Uppsala.
Hon kom ju nyss!! Jäkla tid på att gå fort! Galet.


Well. Nu får man se framåt till nästa event ist!
På lördag ska vi på decibel outdoor! Dansa hela dagen lång!
Blir det inte sol och varmt blir jag lessen! Inte FÖR varmt dock. Då orkar man inte dansa : )

Hua hua. Snart är Augusti förbi och sommaren med den.
Tur att det oftast är varmt i september oxå!
Den 11:e septermber ska vi åka till Vlieland. Det är en av öarna som ligger i kusten utanför Holland.
Rienk har varit där varje sommar som barn och vill åka dit igen och visa mej : )
Jag har visat honom min ö, nu vill han visa sin : )
Vi kanske blir 5 st + Lycan. Om inte så blir vi 3 + Lycan.
Ska bli himla skoj! :D
Det är bara över en helg, men det e alltid nåt : )

Nu måste jag städa, duscha och laga mat!

Jenny, tack för en supertrevlig helg!! Superslö och inte så händelserik, men absolut supertrevlig!!!!!
Alltid lika najs och ha dej här :D
Puss!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0