Decibel Outdoor!!

Fy satan i gatan va grymt det var!!!
Mitt första riktiga Houseparty! Nu kan jag ju nästan kalla mej Holländsk :P

Först var vi inte på humör att åka jag och Rienk pga Lycan och så...
Men vi hade ju biljetterna, så det var bara att lämna Lycan hos Rienks päron och sticka iväg!
Det ångrar vi ju inte!!!

Stället var sjukt stort med typ....ehm...kanske 10 tält med olika stilar.
Hardcore, oldstyle, hardbass, hardstyle osv osv.
Mainstage var sjuuuuukt stort med ett haaaav av människor framför scenen.
Alla människor var så trevliga! Rienk hitta massa nya människor att stå och babbla med lite då och då medan jag dansa omkring som en galning!

Man såg en hel del roligt folk. Den ena knäppare än den andra och med skummare kläder än den första!
Helt otroligt skoj var det!

Vi tappade bort Syrran och Marcel redan efter en halvtimma inne på området. Hitta dom igen efter typ 3 timmar eller nåt.
Orka gå och leta lixom..hehe!
Efter 2 timmar tappa jag och Rienk bort resten av gänget vi åkte med, men det va bara skönt tyckte vi.
Dom är lite hysteriska..Eller asså. Dom vill höras och synas!
Så jag och Rienk strosa runt själv i en timma eller så. Asmysigt! Satt vid vattnet och lyssna på musiken osv.
Sen mötte vi Jannika och Marcel efter ett långt telefonsamtal där Rienk och Marcel försökte höra varandra.
Dom hade fastnat preciiiis vid ingången i tält med Hardstyle-musik, så dom hade ingen aning om att det var så stort som det var! När vi gick med dom till resten av området så bah "Jahaaaaaaaaaaaaaa, jäklar va stort det är!! hahaha"

Bilturen hem gick åt helvete. Påvägen dit följde jag efter våra polare hela vägen...
Men påvägen hem så åkte vi tidigare än dom så...
Jag missade någon avtagsväg mot motorvägen då dom hemmagjorda skyltarna från Decibel inte var dom bästa när det var becksvart ute!
Jag frågar Marcel vart jag ska och han berättar...Rienk berättar oxå...
Jag kör dit dom säger vart jag ska köra och efter ett tag är vi långt åt helvete fel!!
Marcel sa hela tiden "Nej nej, INTE mot Breda. Det är helt fel"
Jag hamnar på en becksvart 80 väg och ser inte "kontroll-skylten" i början..
Jag kör INTE i 80, då jag är förbannad på dom i bilen som alla säger olika saker och att vi aldrig hitta rätt..
FLITCH! Najs, en blixt i nyllet! Då är det bara vänta på bötern som kommer i brevlådan.
2 minuter efter den så kommer en skylt "Belgien" !!!!
VAD I HELVETE?!!!!!!
Jag skrek ett par svordomar, svängde bilen, bad alla hålla käften så skulle jag åka som jag trodde vi skulle åka.
Åker tillbaka och Jannika sitter med googlemaps på telefonen och bah "vi ska första höger"..
"Men vafan" säger jag och svänger första höger och vi hamnar i nåt litet samhälle.
Jag sparkar ut Rienk från bilen och ber honom fråga det gamla paret som va ute med sina hundar..
Blablablabbablablablabla!
Så här håller vi på typ 3 kvart.
ALLA säger olika vägar.
När vi nästan är på motorvägen så vet ingen mot vilken riktning vi ska.
Rienk springer ut när det är rött och frågar bilen före oss. Dom sa vänster.
Han frågar bilen bakom oss och dom säger rakt fram.
Jag säger och vänster. Men Marcel och Rienk tror på bilen bakom oss så jag kör rakt fram.
Varför lyssnar jag inte på mej själv för?!! Gah.
Rienk pratar med sin mamma som säger "Åk riktning BREDA"
Jag skäller ut Marcel och Rienk som hela tiden sagt tvärtom.
Jag åker mot Breda och vips, så var vi på rätt väg! GAAAAAAAAAAAH!
Vilken jävla bilfärd! I vanliga fall så ska det ta 2 timmar att åka. För oss tog det väl sisådär 3..

Men men, vi kom hem iaf.

Festen var iaf sjukt grym!!






Kommentarer
Postat av: babbis

Hahaha...f´låt...men jag såg din morfar med två andra gubbar kila iväg, framför mig!

Jo det är hemskt...samtidigt som man förstår dom....om dom ändå inte känner igen sig så försöker dom ju ta sig hem såklart!

Men tog han in på ett hotell ?!



Tur att ni kom hem från Housepartyt...:)

Skoj att det va så lyckat ändå!

Det blir fler gånger förstår jag?

2008-08-18 @ 21:58:10
URL: http://babbilina.blogg.se/
Postat av: ausa

hahahaha skön hemresa!!! :D

Fan va avis man blir! ser hur najs ut dom helst, o filmen va grym den med :)

2008-08-19 @ 11:32:26
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0