Utmanad.


Joel är den ende som hittills sagt åt mej vad jag kan skriva om!
Han önskade en dikt, som handlar om honom själv. Hmm..
Well, har väl inget annat för mej!

Joel, ack du underbara Joel!
Du sitter bland koreaner och kängrus i land långt bort
Hanna och du myser under täcket med ert kärleksstoft!
Blygsam är du, underbar och fri!
hihi, du av alla borde höra att denna dikt
är inget annat än Ironi!


Såååååå....Någon annan som har ett ämne?
Kanske ett litet mer långvarigt.
Skriva dikter är inget jag vill göra varje dag. Inte riktigt min grej.

Avnjuter en underbart god Cup a Soup! Tomat! MmMm lekker!
Har varit ute och gått igen, sådär långt och hurtigt.
Väntar på min Beachbody 2008 nu! Den borde poppa fram vilken sekund som helst nu!



Kommentarer
Postat av: joel

HAHAHA!!! Asgrym!

Fan den var ju hur ball som helst ju... Men hmm, ett längre ämne...

Måhända något som Shonna testar:

Shonna förklarar:

Shonna tipsar:

Shonnas dagliga skämt:

Dagens citat..

etc etc... vet inte.. det brukar bara komma till mig...

2008-04-11 @ 15:09:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Rebecca

Har du ingen sån där knapp man kan trycka på så det ploppar upp ett super ämne?
Min sitter mellan stortån och pektån :D

2008-04-11 @ 16:15:08
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Rebecca

Stackare.

2008-04-11 @ 17:04:05
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Kärleksstoft? Det måste vara hans kemiskt nedbrutna strumpor?

Tips på ämnen hittar man alltid i närmaste dagstidning. Såvida man inte har extremt mycket röster i huvudet. För då kan man fråga dem till råds. Jobbigt när de är oense bara. Jag har skaffat ett kösystem till mina. Lycka till!

2008-04-11 @ 22:12:42
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Babbi

Berätta om alla du ser på ditt jobb...väv ihop en berättelse om var och en hur dom KAN vara och leva. Lite påhitt sådär!
Typ: Maria som gör det och det MEN i hennes hemliga liv, privat, så är hon en bankrånare...Moahaha...

2008-04-12 @ 09:08:58

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0