Uppe med tuppen!

Ja, nästan iaf! Vaknade halv 9. Helt galet.
Molnigt väder just nu. Boring!

Drömde en ball dröm imorse. Lorelai och Rory Gilmore var med!
Luke oxå! Han skulle skaffa barn med Lorelai.
Rory var tvungen att göra någon sorts samhällstjänst pga hennes arrest i ett avsnitt för några dagar sen, när hon och Logan snodde en båt.
Jag hade på mej min gamla gamla bombarjacka som jag hade när jag gick i typ 7;an eller nåt.
Den som var alldeles för stor och väldigt gammal.
Knasigt. Hihi.

Sitter redo för att beställa biljetter till Defqon 1!
Dom släpps iofs kl 12, men man vet inte. Kanske lurar dom oss och börjar 11 eller nåt?!!
Bättre att vara för tidig. Fett.

Ska ta kort på mina kläder sen och lägga upp så ni får se!
Är fortfarande värsta glad!
Jag vet, det är fett töntigt att lägga ut bilder på gårdagens shoppingrunda.
Men det här är annorlunda!! Jag har inte handlat på över ett halvår!!
*tjat tjat tjat*
Förlåt.
Well.
Ska duscha och fixa håret. Sminka mej oxå! Skadar ju inte att se fin ut en sån underbar lördag som denna!
HAHA!

Mindre än en vecka kvar till min och mammas födelsedag! Galet.
Tiden går fort fort fort!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0