Shoppat!!!


ÄNTLIGEN!!!
Ok, jag är ingen modenörd eller nånting, men ALLA människor måste ju tycka om att få nya kläder?!
Speciellt när du får dom gratis!!! Hihi!!
Tänkte att jag skulle få välja en tröja eller så.
Ut kommer jag från affärn med 2 tröjor, en kjol och ett par jeans!!! WOHO!
Tråkigt tråkigt! *noooot*
Är så himla glad! Känns great! Har ju som sagt inte shoppat något sen oktober, så jag har rätt att vara massa glad! Så det så! :D
Dessutom så fick jag verkligen veta nu att jag gått ner i vikt!
Jeansen jag köpte är i strl 29 i midjan!!! Har haft 31 eller 32 typ...jämt!
29!!! Fett med najs! ;D

Nu ska jag kolla på film med min hunk!! Wiiiiii!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

baah, de har bara andra storlekar i holland
(om det inte anas är jag mest avundsjuk för jag bara går upp :P)

2008-04-19 @ 02:22:04
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0