Redan Helg!!

Det här blev en najs dag minsann!
Åkte till jobbet och fick ett sms av Jannika att hon redan hade åkt hem då det var jättelugnt och hon hade slagit i knät så hon haltade omkring..
"Attans!" tänkte jag, eftersom det är så tråkigt utan henne där...man har ingen att prata med på rasten.
Men men, det gick bra.
Det var tooooklugnt! Där jag stod var det uppackat till 100% och jättefint städat, inga backar att fylla..
Stod mest och försökte se upptagen ut..
Då kom en av line-cheferna och sa att jag kunde gå eftersom det va så dött!
Yey! som på beställning lixom! Så kvart i 4 fick jag åka hem, så nu har jag helg! Yeah!
Fått lön idag oxå! Kan ju inte bli bättre :P
Nu kommer Rienk vilken minut som helst!
Dags för middag!

Pöss Pöss!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0