Pink = Vår!

Sitter och lyssnar på en av mina stora favoriter, Pink! Det ger mej massa vårkänslor!!
Hon är ju bara för grym. Älskar skivan "Im not dead".
Mumma mumma!
Nu är det verkligen vår! Det är såndär skön värme i luften!
Kunde använda min skinnjacka kl 8.30 imorse, då är det najs najs najs väder!

Innan klockan var 09 hade jag redan hunnit lämna Amanda på skolan, diskat och handlat lite mat!
Framförhållning huh?!!
Ska snart ta mitt lilla monster på promenad.
Är lite orolig för honom...
Gav honom en pillerkur för mask igår och han kräktes 4 ggr.
Det är INTE bra!
Rienk ska hämta bättre piller hos vetrinären idag.
Varje gång vi gett honom piller har han kräkts och så ska det inte vara sa vetrinären.
Det betyder att han kan ha haft mask heeeeeeeeela tiden!
Han har då inte växt som han ska. Buhu, min lilla pluttis.
Trodde att det var vanligt att dom kräktes av dom där pillrerna, men igår var 4 ggr och det är ju inte alls normalt.
Fan. Well. Hoppas det blir bra!!
Vill ju att han ska vara frisk frisk frisk.

Vill tatuera mej! Men just nu finns det inga pengar att lägga undan.
Har annat som betalas först. Hua.
Kanske i höst! *hoppas*
Vet inte vad jag vill göra först. Fågeln, solen eller Rienks namn...
Svårt!

Tror jag har gått ner i vikt! Yey! Tar ju en timmes promenad med Lycan varje vardag och på helgerna är vi i skogen på långpromenad.
Igår på jobbet så upptäckte jag att mina byxor glider ner hela tiden även med skärp!
Kan ju alltid hoppas! : )

Nä, dags att lägga sej på soffan ett tag innan dagens promenad. Zzzz..
Sen är det dags att jobba igen. Ska bli najs.
Känns så grymt att ha något som fördriver dagarna.
Dom går så fort när man jobbar! Galet!
Sen hem och gå på hundkurs! Får la se hur han beter sej denna gång, det är alltid en suprise.

Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0