Onödigt, tråkigt, långt, men alldeles underbart..!

Onödigt vetande - A-Ö

A is for age: 23 år om 16 dagar.
B is for booze of choice: Smirnoff, Baccardi Breezer eller Tequila!
C is for career: Jag är ingen karriärskvinna, men att jobba med djur är ju drömmen såklart!
D is for your dad's name: Janne!
E is for essential items to bring to a party: Rienk, Kamera, dricka och ett glatt humör!
F is for favourite song at the moment: Runaway - Pink
G is for favourite game: Det mesta med Playstation 2. Gärna Burnout 3 Takedown.
H is for home town: Född i Sthlm, men nu är Dalfsen i Holland mitt hem.
I is for instruments you play: Gitarr och sång. Kan la hålla takten på trummor åt dej oxå.
J is for jam or jelly you like: Drottningsylt, helt klart!
K is for kids: Vill inte ha barn än. Sen...senare..nångång...
L is for living arrangements: Litet radhus med underbar karl, underbar hund!
M is for mother's name: Pia.
N is for name of your crush: Rienk! Han är la mer än en Crush though!
O is for overnight hospital stays: När jag var ca 2 månader hade jag dubbelsidig lunginflammation.
P is for phobias: Jag har fobi mot att kräkas, spindlar, att bli lämnad ensam!
Q is for quotes you like: "Titta, han har kräkits!" "Im great! No, Im more than great, I am Good!!"
R is for relationship that lasted the longest: Nästan precis 5 år. Varav vi var förlovade 4½ av dom.
S is for sartorial style: Seva??
T is for time you wake up: Klockan ringer 07.15, men jag znoozar till 07.40!
U is for underwear: Det blir oftast string!
V is for vegetables you love: Många! (faktiskt!)
W is for weekend plans: Vi borde ta det lugnt, men känner jag oss rätt så blir det party iaf!
X is for x-rays you've had: Tänderna och kanske mina armbågar som hoppat ur led 3 ggr, men jag vet inte.
Y is for yummy food you make: Potatisgratäng, kycklinggryta, köttfärssås m.m. I love food!!
Z is for zodiac sign: Jag är en typisk oxe!
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Schennii, Alexandra, Babbi, Tobbe, Amy osv osv.
Ä är för älsklingstrend: Älsklingstrend? Vadå, typ mode och sånt eller? Ingen koll :P
Ö är för en önskan just nu: Pengar och värme!!

Ok, jag har inget liv, jag vet. Jag är patetisk.
Men jag står för det! Jag bryr mej inte om vad ni tycker!
Moahahahahahaaa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag hittat bra flyg och sen bra tåg till Zwolle. Om allt går som planerat kommer jag kliva av tåget 22.44 den 1 maj.
Ska vi bara hålla tummarna för att flygbiljetterna finns kvar när jag får min lön. :D

2008-04-09 @ 18:57:42
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0