Kryp i mina ben!

Drömde imorse att jag hade insekter i mina ben.
Det kröp under mitt skinn och jag trodde först att det var som finnar, så jag började klämma och ut kom det insekter!
Larvliknande saker..! BAH!
Till en början var det bara en eller två. Men jag gick inte till läkaren, så tillslut var det massor!!!
I låret kröp det runt en jättestor sak! Typ 7-8 cm lång eller nåt!
Så jäkla vidrigt!! *rysa*

Har konstiga utslag på magen. Dom kliar. Någon som har någon ide vad det kan vara?
Som torra små fläckar...kanske insekter...hmmm...


Kommentarer
Postat av: Ausa

Ja de låter verkligen som insektsjukan, helt klart! Smörj in dig i margarin så e biffen kirrad inom en vecka eller två!!

2008-04-18 @ 08:28:54
URL: http://ausas.blogg.se
Postat av: Jenny

Dödödöddööööö (spänande musik, tänk typ hajen) .. det är... jag vet inte. Hrm.
Humorn är på topp idag.

2008-04-18 @ 13:06:18
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0