Korsstygn och messmör.

Igår satt jag och sydde korsstygn med Amanda. Hon hade fått nåt sykit från mamma och pappa i sverigepaketet.
Hon tröttnade efter typ 2 minuter, så jag gjorde typ allting.
Det var fan kul!!
Kanske är jag lite tokig. Men det var najs tidsfördriv! Ist för att sitta vid datorn så kan man la sy lite...
Why not?
Gjorde en fjäril igår, ska nog börja på papegojan nu tror jag.

Åt precis en rostad macka med messmör! Fy fan va gott det var!
Jannika beställde en burk från sverige och jag tänkte att äsch, messmör...så gott är det inte.
Men jag glömde bort hur gott det var!! När man inte ätit det på många år så e det smaskens!!

Näe, papegojan väntar!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Messmör är gott...men bara ibland.

2008-04-29 @ 14:43:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0