Kom igen!

Läste på aftonbladet om "kändisarnas hemliga tatueringar".
För det första så var dom ju inte så hemliga, eftersom många av dom sitter på överarmen, nacken osv osv.
För det andra, so what?!
Det är 2008, det känns som varannan person man ser på stan har tatueringar.
Det är inget nytt och häftigt.
Det stod även "har du en tatuering? Skicka in en bild!"
Grattis aftonbladet, ni kommer nu få in ca 1 miljon bilder.
Om folk orkar bryr sej vill säga...Vilket jag iofs inte tror.

Well, detta gjorde så jag började tänka på framtidens pensionärer!
När "min" generation sitter på vårdhemmet utan tänder och kisspåse på magen.
80-talisterna.
Silikonbröst, putiga läppar, piercingar, tatueringar på vältränade kroppar, botoxansikten utan en enda rynka och svallande hår i perfekta färger utan ett enda grått hårstrå!
Kläderna kommer vara moderna och snygga, beställda från nätet såklart!
Eller?
Kommer vi bli trista och tråkiga som pensionärer?
Jag tror faktiskt inte det. Jag tror att om 60 år så kommer vi vara världens tuffaste gamlingar!
Jag hoppas iaf.
Vore coolt.

Nä, ut i solen ska jag! Monstret vill ut och glassa oxå, så det e la lika bra!
Disken står fortfarande och väntar...Hua, jag är dålig idag!
Har bara dammsugit hittills, men det var bara för att jag råka krossa ett glas i köket.
Måndagar suger.

Har fått lite reaktioner på mitt föregående inlägg, och jag kan verkligen hålla med om att det ser ut som jag försöker hejja fram droger! Men NEJ!
Det jag vill ha sagt är att här i Holland är det upp till var och en.
Det är mer fritt och öppet.
Det är fortfarande inte lagligt..(förutom att röka på coffeeshops) men det är inte lika hårt som i Sverige.
Åker du fast med ett gram kola på dej här så får du böter.
I Sverige åker du in i finkan!
Gah, svårt att få till det bra! Jag är inte för droger direkt, men jag e inte emot det heller.
Tycker fortfarande att folk ska ha sin egen vilja. Väljer någon att ta droger så fine, han/hon vet att om man snortar en lina kokain så är det inte nyttigt för dej! Sålänge barn inte kommer i kläm pga det.
Barn ska inte ha någonting med skiten att göra.
Det har jag skrivit i ett tidigare inlägg.
Men, ut i solen var det minsann!!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Svar# Alltid glad att få uppfylla en kvinnas högsta önskan.. *Glorian lyser* Bor du i Holland förresten?

2008-04-07 @ 14:10:59
URL: http://sabinekaka.blogg.se
Postat av: Jenny

Vore ju lysane om jag kunde åka ner iaf. Skönt att komma bort från Sverig, jag blir kvävd.
Speciellt av vädret, kallt regn. Nästan värre en snö. En storm skulle muntra upp mig!

2008-04-07 @ 16:08:31
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Jenny

Aah, trevligt.
Ska jag rota efter biliga flygstolar. Försökte hitta flyg direkt till Enshede (för det verkade vara närmast) men så snälla är inte flygbolagen. Men finns väl tåg från Amsterdam antar jag :)
Men.. som sagt, rota runt efter överkomliga priser ska jag ägna några dagar åt nu.

2008-04-07 @ 19:43:07
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, annara bygger jag en rosa helikopter :)
Men vad tror du, det borde ju vara lättast att ta sig till Amsterdam och sen resten av vägen, eller hur?

2008-04-08 @ 01:35:11
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0