Kallt, varmt, kallt, varmt!

I måndags var vi ute på en 2 timmars promenad i kvällssolen och det var hur najs som helst!
Liiiite småkyligt, men inte alls som det är nu!
Gick nyss över till en polare för att låna hans bil och jag var tvungen att ta på mej mössa och halsduk!!
Helt galet.
Även när solen va uppe var det kallt.
Men när jag va ute med Lycan vid 11 så var det ganska varmt och skönt.
Suck.
Våren är skum. Men snart kommer det säga PANG så kommer det bli sådär vårigt härligt supervarmt här! :D
Det känner jag på mej.
Nu måste jag gå och sova innan jag däckar med pannan i tangentbordet.
ZZzzzz...

Jo, juste. Babbi, det kommer ett ytligt och fördomsfullt blogg inlägg imorrn! Blev uppehållen av vänner här ikväll, och nu är jag för trött!

Natti.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0