Jag sitter alldeles för mycket vid datorn...

Förlåt.

Hatar du mer än 3 personer?
Hatar är ett starkt ord. Kommer inte på en enda som jag verkligen hatar...


Vilka är dina favoritskor?
Stövlar med hög klack! Mumma!


Har du fällt krokben för någon?
Har la hänt..!


Vilket stjärntecken är du?

Typisk oxe.


Vilken tid föddes du?

Runt 12 någonting..(dagtid)


Vilka är dina favoritfärger?

Svart, lila, blått kan vara fint. Många färger är fina, om man använder dom till rätt saker.


Sommar eller vinter?

Sommar, helt klart!!!


Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart. Kanske med en färgglad top/linne.


Vilka färger har din mobil?
Svart och mörkgrå.


Var är ditt andra hem?
Ehm...ehm...har nog bara ett hem just nu!

Har du dåliga betyg?
Ja, hua.


Vad var ditt första husdjur?
Det var nog..Råtta eller marsvin.


Spelar utseendet någon roll?
Såklart, det är ju det första man ser. Man jag tror lika mycket på att karisma spelar stor roll.


Tar du första steget?

Det har la hänt!


Favoriträtt?
Grillat! Gärna med pappas potatisknyten och en god sås!


Hur många barn vill du ha?
Jag vill ha en pojke och en flicka.


Äger du ett vapen?
Det står ett luftgevär i vardagsrummet, räknas det?


Har du någonsin trott att du varit kär?
Jag vet. Oj oj oj vad jag vet att jag är kär!

När grät du senast?
Ehm. Jag hade nog ett pms utbrott för några veckor sen.


Vad gjorde du igår kväll?
Jag var i hamnen med hunden, jag åt äppelpaj och kollade på film.


Har du någonsin varit i ett slott?

Jajamensan! Bl.a i Edinburgh!


Vad är dina smeknamn?

Shonna, Biatch, Babie, Yster.


Tänker du på någon just nu?
Ja, jag saknar min Hunk!


Har du varit kär?
Oja!


Har du blivit sårad?

Ja, mitt hjärta har blivit krossat. Men life goes on!


Har du kallat någon för älskling?
Ja, det har jag minsann.


Röker du?
Varje dag. Alldeles för mycket. Måste dra ner på skiten.


Äger du en diamantring?
Nej nej! Det är inte så att jag önskar att äga en heller så...I'll survive!


Äger du en Backstreet Boys CD?
HAHA, nejdu! Inte min grej.


McDonald's eller Max?

Klart jag måste säga McDonalds! Inget klår en McFeast meny! *dregla*



Gillar du dig själv?

Det är olika från dag till dag. Oftast inte.


 

Nu tycker ni att jag måste ge mej med mina listor va?
Men vafan, dom bara dyker upp här och där när jag slösurfar runt på folks bloggar!

Damnit.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, ge inte upp listorna, vad ska jag roa mig med då?

2008-04-10 @ 18:27:17
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0