Ja Må Jag Leva!

Jaha, då var man ett år äldre än förra året.
Grattis mamma på din födelsedag oxå!!
Hade jag bott närmare hade du fått Tulpaner och ett roligt kort ; )

Jag smet tidigare från jobbet idag, fanns INGET och göra...
Alla gick kl 12 så då gick jag med. Hela 20 minuter tidigare! moahaha!
Nu ska jag över till syster och dricka kaffe!
Hoppas jag....väntar på att hon ska ringa...
Hihi.
Kaffetarmen skriker!

Det ska firas hela helgen!! Yeah!
Så jag återkommer nog imorron tror jag.

Fallera!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS! :D Ja må hon leva ja må hon leva... tralalalala.

2008-04-25 @ 13:58:21
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Jenny

Okej, såhär ser det ut med resandet.
Om jag bokar det jag har tänkt nu kommer jag vara i Zwolle antingen kvart i tio eller kvart över tio på torsdagkvällen, beror lite på vilket tåg jag hinner med. Har fasliga minnen av att Schiphol är en stor labyrint (mellanlandade ju där när jag var i Thailand)så räknar med den senare tiden :)
Åka hem får bli på morgonen på måndagen, så får ta nattåget eftersom flyget går 06.55 men jag är van att fördriva tid på flygplatser så :D
Tänkte jag skulle kolla om det funkar för dig innan jag bokar (och nu undrar vi varför jag skrev det här i din blogg och inte på något smidigare ställe men jag gillar bloggen.. hrm)

2008-04-25 @ 15:06:01
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Jenny

Bokat och klart :D

2008-04-26 @ 12:44:51
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0